Ofte stillede spørgsmål

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål i nedenstående FAQ, er du selvfølgelig velkommen til at sende en mail til kontakt@clearflow.dk eller ringe til os på 71 12 47 10. Vi tager telefonen fra 8-16 alle hverdage.

Bestilling

Så snart din ordre er sendt fra vores lager, vil du modtage en e-mail med et tracking-link til enten PostNords egen trackingside, hvor du kan følge din ordres ankomst.

Hvis du har indtastet dit telefonnummer korrekt ved bestilling, vil du også modtage en SMS, når ordren er afleveret eller klar til afhentning.

Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, så kontakt os hurtigst muligt. Hvis ordren ikke er sendt endnu, kan vi som regel nå at stoppe den.

Ja. Så snart din ordre er afsendt, vil du modtage et trackingnummer, så du nemt kan følge leveringsprocessen. Skulle du mod forventning ikke modtage pakken, vil du selvfølgelig få fuld kompensation eller en ny forsendelse.

Betaling

Vi accepterer de mest almindelige betalingskort som Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay og MobilePay. Alle betalinger foregår via sikre og krypterede betalingsløsninger.

Pengene bliver først trukket fra din konto, når vi har afsendt din ordre. Indtil da vil de blot stå som reserveret. Skulle der ske andet, bedes du kontakte os så hurtigt som muligt.

Ja. Så snart din ordre er afsendt, vil du modtage et trackingnummer, så du nemt kan følge leveringsprocessen. Skulle du mod forventning ikke modtage pakken, vil du selvfølgelig få fuld kompensation eller en ny forsendelse.

Levering

Hos Clearflow sørger vi for, at din ordre leveres til din nærmeste PostNord pakkeshop for 39kr. Vil du ikke op i pakkeshoppen, kan du desuden få hjemmelevering til 59kr.

Du får gratis levering til pakkeshop eller hjemmelevering for kun 19kr., hvis du bestiller for mere end 299kr.

Bestil inden kl. 14, så sender vi din pakke samme dag. Uanset om du vælger hjemmelevering eller pakkeshop, har du din pakke inden for 1-2 hverdage.

Vi sender pakkerne fra vores lager i Aarhus.

Lige nu sender vi kun til adresser i Danmark. Vi arbejder dog på at kunne tilbyde levering til flere lande i fremtiden.

Retur og Reklamation

I kraft af vores 100-dages tilfredshedsgaranti har du mulighed for at returnere dit køb inden for 100 dage efter modtagelse af varen, uanset årsagen til at du ønsker at returnere den. Du skal blot kontakte os og anmode om en returnering, så vender vi hurtigt tilbage.

Hvis en vare er beskadiget eller defekt, bedes du blot skrive til os på kontakt@clearflow.dk så erstatter vi den kvit og frit.

Medsend gerne dokumentation for skaden eller defekten, hvis det er muligt, for hurtigere betjening.

Hvis du ikke sender dokumentation for skaden/defekten, kan vi bede dig om at returnere produktet, før vi sender en erstatning.

Produktinformation og brug

Du finder detaljerede oplysninger på hver produktside på vores webshop. Du kan evt. tjekke FAQ-sektionen nederst på produktsiden. Har du spørgsmål, som ikke er besvaret der, er du altid velkommen til at kontakte os.

Alle produkter i vores sortiment er nøje udvalgt og kvalitetstestet. Du kan læse mere om specifikke certifikater eller standarder under det enkelte produkt.